onsdag 7 april 2010

Léon

I am a bird girl now
I've got my heart
Here in my hands now
I've been searching
For my wings some time
I'm gonna be born
Into soon the sky
'Cause I'm a bird girl
And the bird girls go to heaven
I'm a bird girl
And the bird girls can fly
Bird girls can fly


Jag är så trött idaaaaaaaag! Lyssnar på Fiona Apple (my LOVE) och tränar inför konserten imorgon. Då ska jag sjunga hennes Paper bag tillsammans med några grabbar från skolan. Schysst. Dessutom har
jag fått min studentmössa idag! Den är fin, fast inte lika fin som den var på Internet. Anyhow, nu är den här och den är verkligen helt okej! Well, idag ska jag plugga hjärnan av mig (njaa), laga lite god mat, ta mig till lägenheten och kolla Top model och TRUE BLOOD!!!!! Coolers. Snart ska jag röra ihop lite krubb, kyckling kanske? Med tomater? Mmmmmmmmm.....
FYI: Bob är den mest omtänksamma pojkvän någonsin. Han är mysig också, och har humor och bra smak vad gäller det mesta. Och vi såg Léon härom natten. Min nya favoritfilm. Jean Reno är helt underbart rå som Léon, Natalie Portman är genomvacker och inspirerande i sin genombrottsroll som Mathilda och humorn är härligt svart. Jag älskar, älskar, älskar, älskar, älskar, älskar, älskar Léon. Of all my heart.

-I don't give a shit about sleeping, Léon. I want love, or death. That's it.

2 kommentarer:

Lisbeth sa...

Léon är verkligen en av de bästa filmerna!

elno sa...

sv: åh men tackar! Klart det är simon :)