söndag 25 april 2010

Alice! Alice! Oh, Alice!

Jag är så förbannat jävla trött. Och ja, svära får man. Som fan. Baby har en spelning ikväll, eller ja, han började spela typ klockan åtta, så man tycker att han borde vara klar nu, men icke! Han svarar inte på sin mobil iallafall, so I guess att de fortfarande spelar eller roddar eller whatever. Underhåller mig med att läsa bloggar och lyssna på soundtracket till Alice i Underlandet. Helt underbart. MEN JAG VILL SOVA NUUU!
Ska nog gå och lägga mig och läsa Living dead in Dallas. Yup, sounds great. Imorgon ska vi filma och sen drar papi, Hanna och jag till min faster i Malmö. Hon fyller år, så det är fest och kalas. Anywho, läsdax. Toodles!

-What a regrettably large head you have. I would very much like to hat it. I use to hat The White Queen, you know. Her head was so small.
-It's tiny. It's a pimple of a head.

Inga kommentarer: