fredag 2 april 2010

One day I'll grow up, I'll be a beautiful woman, one day I'll grow up, I'll be a beautiful girl. But for today I am a child, for today I am a boy.

Babe och jag har verkligen varit sega idag. Men så har det ju varit långfredag också. HÖHÖÖHÖH. Jag steg upp kvart i tolv (MISSADE HALVA TOP MODEL!!!!!!!) och Robert en halvtimme efter. Fast jag har faktiskt gjort lite nytta och klippt Roberts hår. Det var ett äventyr som tog 1,5 timme (OCH JAG MISSADE TOP MODEL!!!!! IGEN!!!!! OMG sucks) Det blev faktiskt riktigt bra, någon märklig blandning mellan David Lynch och Andy Warhol. Bobba blev iallafall nöjd. Jag också, för den delen. Imorgon ska jag till mamma och fira påskafton WEEHOOOO och på söndag eller måndag ska jag, Martin och Robert spela in min pjäs. Det kommer bli så jäkla skitkul! Spela in film är det roligaste som finns, even though we're just amateurs. WHATEVER, liksom. Nu ska jag chilla med babe.
BTW så är jag ganska happy kid, för mina utslag (som beror på torrt klimat och INTE skabb) håller på att lugna ner sig! Eller så håller jag på att vänja mig, hmm.. hur som helst känns det mycket bättre, vilket är skönt, för jag har knappt orkat göra något pga de har kliat så mycket! Och då menar jag liksom inte "oj, det kliar lite, scratch scratch, okej borta" utan snarare "GAAAAHHHHHH!!!!!!!" dygnet runt och vakna 20 gånger per natt och smörja in hela kroppen med hydrokortison som förtunnar huden lite och klia så hårt det blir sår och blåmärken. Typ sån klåda. I'm telling you, IT'S UNPLEASANT. Men nu börjar det som sagt kännas bättre, så woopidoo!
Nu ska jag kolla lite bloggar och grejer, sen ska jag gosa med min baby. Han heter Robert, är skitsnygg och förtjänar all kärlek i världen. That's about it. NIGHT!

-Love, Harry. Love.

Inga kommentarer: