torsdag 1 april 2010

Turquoise tortoise

Jag är så seeeeg och kollar Top model. Jag har haft det bra hos syrran, och mina schweiziska "släktingar" (?) Josephine och Linda är riktigt kul! Jag har handlat en del nödvändiga kläder, och nu ska jag göra mig i ordning och sticka ner på stan och dela ut CVn. OCH VÄRLDENS ÄCKLIGASTE GREJ HÄNDE IGÅR;
Mobilen ringer. Numret är +90.... och jag svarar "Hallå, det är Cajsa" och får "hey... sexy..." till svar innan personen lägger på. What the FUCK??!?! Snubben ringer tre-fyra gånger till utan att säga något, så jag skriver "Stop calling me, I don't fucking know you, I'm trying to FUCKING SLEEP HERE!!". Men idioten fattar inte, så jag skriver "What's your problem?! STOP CALLING!!" innan jag går och lägger mig med mobilen på ljudlöst. Vaknar i morse, kollar mobilen. TIO MISSADE SAMTAL (!!!!!!) + ett sms där det står något på turkiska som jag uppfattade ungefär "jag är turk. jag kan inte engelska. blablabla sex vagina". Sen ringer han en gång till. MOTHERFUCKER.
Bortsett från min djupa irritation angående Envise turken är jag på ganska fint humör idag. Jag är ganska sur på mig själv för att jag inte varit på gymmet på två veckor, men så har jag faktiskt gjort andra saker, pluggat som en liten dåre, bl.a! Dessutom har jag gått långa promenader och andra finfina saker. Imorgon ska jag tex på utflykt med Robert. Howdy!

-What's that noise?
-It's the wind. It's speaking to us.
-What's it saying?
-I don't know. I don't speak wind.

Inga kommentarer: