torsdag 8 april 2010

Sugar pie honey bunch, you know that I love you

Yeaaahhh, I'm tired. Har haft en schysst spelning på skolan, papi tyckte att det var min bästa ever. Det gör mig glad! Jag vart rätt nöjd själv. Nu sitter jag hemma hos honom (papi alltså) och väntar på att Robert ska hitta hit (SOM OM HAN INTE GÖR DET LIXXXXXOM) Anyways, då ska vi sluka varsin chokladpudding, UTAN grädde den här gången! Igår TÄCKTE jag chokladpuddingen med grädde, USCH! Och jag ser gärna Léon igen, för den är äckligt bra..
Har lust att göra något med mitt hår. Jag vet dock inte vad. Känner mig tjock, fast jag fick faktiskt TRE unika "har du gått ner i vikt?"-kommentarer, så jag antar att jag är lika stor som vanligt. Dessutom tyckte många att mitt hår hade blivit längre (vanlig bieffekt när man har håret på utväxt?), så jag borde känna mig jäkligt snygg. Imorgon tänkte jag att för första gången på två veckor (dumma mig!) gå till gymmet och träna! WOWOWOOWWOW det ska bli så JÄÄÄKLA SKÖNT! Faktiskt! Mums filibabba på den, du!
ANYHOW, imorgon ska jag till Matilda och förferra och sen drar vi ut och det kommer bli FETT! (mest för att jag är så seg på att festa, but I like it that way!) NÅJA, nu måste jag ehm, måla naglarna, så howdy partners!

-You don't want girls to think you suck dick at fucking pussy.

Inga kommentarer: