lördag 1 maj 2010

Avatar

Jag och Robban hade en supertrevlig valborg med gamla goda vänner igår! SKITKUL! Det var så himla mysigt att hänga med allt gamla festpolare och blablabla god mat och bra musik och sköna people! Behöver jag vara tydligare? DON'T THINK SOOOO!! Dessutom fick vi låna sex filmer av Tobbe trollkarl, so I'm pretty satisfied. Allt är najs.
Idag har vi slappat HELA dagen. Gick upp sent, käkade frulle och såg The Invasion och seeegaaadeeee. Senare gick vi ut och lekte och nu har vi precis ätit middag; kylling med kartoffler och sååås. Mmmmm. Nu ska vi se AVATAR!! och käka glass. Superskön lördag.
Imorgon ska vi klippa film, se på film, plugga mer om det blir tid över efter filmklippningen och baka pizza! DET SKA BLI APHÄRLET!!
Förlänga håret till studenten? Njaaaa, maybe. Men jag SKA rensa garderoben very soonish. Jag vill ha en klädbytardag! Jag tror att jag får göra en happening på fejjan för att låta alla veta att jag vill ha nya kläder och slänga ut de gamla. Och så måste jag ha bättre koll på vad som händer i modesvängen runt omkring mig. Loppis och sånt, u know. Men nu ska vi kolla AVATAR!! (viktigt med !!) Men anyhow, bye for now.

-Quidquid latine dictum sit altum videtur

Inga kommentarer: