tisdag 18 maj 2010

Cecil picks up his butcher knife and he waves it at the jail

mmer till teknik, och har en liten ovana att alltid ringa Telia när något går snett.. hmm. FUCK ME SENSELESS! Solade och lyssnade på Harry heeel eftermiddagen, och fick ett par söta fräknar! Sen åt pappa och jag omogna pannkakor och jag gick en promenad och lyssnade på mer Harry! När jag kom hem blev jag akut illamående och slocknade en stund i min säng. Sen släääpade jag mig ur sängen, tog en dusch, och sen ba poff! så blev det bra igen. Lätt som en plätt. Nä, fy. Min ringsignal "JAG HAR ÄTIT PANNKAKA!!!" kändes sådär halvrolig efter den pärsen. Men är glad att det gick över. Intressant va? Didn't think so.
JAHAJA har inte pluggat alls idag, men skyller på ohälsa. Åh, och jag var ju på en arbetsintervju igår! Jag tycker att det gick bra, de var trevliga och jag tror verkligen att jag passar för jobbet. Alltså, människor är något som verkligen intresserar mig, inte minst äldre. Var de har varit, vad de har lärt sig. Det är så intressant! Min farfar har alltid så mycket att berätta, och jag förundras över att historierna aldrig tar slut. När jag ändå är inne på min farfar kan jag dessutom berätta att han inte är en typisk gubbe som säger saker som "på min tid.." eller "dagens ungdomar". Han är cool. Heeelt hopplös när det kommer till teknik, och han har en konstig ovana att alltid ringa Telia när något går snett med hans dator.. men för övrigt är han superball! Han hänger med i svängarna, spelar tennis flera gånger i veckan (och har således bättre kondis än jag), reser och gör kul saker. Och kollar fotboll. Min farfar är allergisk mot tomater, men köper alltid det till mig när jag kommer till honom. Och bebisyoghurtar, fast jag tror att han gillar dem själv också. Han skojar alltid med oss, och han lekte aaalltid med oss när vi var små. Alltså.. min farfar är nog världens bästa farfar. Han är omtänksam, givmild, snäll och rolig. Och har huvudet på skaft och är enormt klok, något jag värdesätter högt hos människor. Min farfar är bäst! Nu vet ni det också.
"..och därför tror jag att jag skulle passa till jobbet ni erbjuder.
Tack på förhand!

MVH
Cajsa"

Näää, inte riktigt, va? Fast jobbet skulle nog passa mig som handen i handsken. Awesome.
Imorgon blire hemmaklippta shorts, klackar och annat snyggt. HEHheHEHehHEHhEH *secrets* SEE YOU, GUYS!

-Oh, lettuce get thick.

Inga kommentarer: