torsdag 13 maj 2010

Too high demands

SÅ BACKA DÅ, för helvetes djupa avgrund!
Men anyway. Jag har pluggat HELA DAGEN, förutom när jag skypade med Misen, åt och läste. Men det var väl kanske en timme sammanlagt, så nu bestämmer jag att jag fan har pluggat hela dagen. Jag har skrivit en uppsats om Ray Charles och en liten sammanfattning om Kulturnyheterna. Inte superkul, men det är skönt att veta att man gör någonting över huvud taget. Feels great.
-CAJSAAA, muntra upp mig, det har regnat hela daaagen!
-Mia, det regnar här också. Och det är kallt.
-CAJSAAA, jag är deppig!
-Mia, jag har pluggat hela dagen, vilket jag kommer göra fram tills jag tar studenten om tre vec..
-AAAJ, det gör ont när mitt örhänge sitter fast under hörlurarna!
-Mia, du är på Bali.
-Jag vet, jag ska inte klaga.
HAHAHAHHA så jävla skönt att driva med dig, särskilt när jag är fast här i Sverige och surar. Miss u so.
Men nu är det bara två veckor och två dagar kvaaaar, sen ses vi igen! SÅ UNDERBART! Men nu ska jag banne mig locka upp farsan ur soffan så han kan skjutsa mig till Sjöbo så jag kan handla en tidning. Det är jag värd, så som jag har pluggat. Och mer blir det.. fy. Menmen, KYSSKYSSKYSSKYSSKYSS!!

-Blondes have more fun
I sure hope so.

Inga kommentarer: