tisdag 11 maj 2010

À la mode

Kläder jag önskar att jag hade:
min gamla (nya) väst som jag krympte. Den var skitsnygg, skotskrutig i ull. Helt otroligt praktisk, och jag krympte den som en annan idiot. SMART.
en stor, fet, punkig skinnjacka med en massa nitar. Mmmmm.
en somrigt blommig chiffongklänning.
blommiga tygskor.
riiiiiktigt snygga kilklackar.
glitterväst.
apcoola leggings som jag skulle använda som byxor. Byxor är för tight och bara för pinnar. HEHEHEHEH fuuu!! (nä ba skoja)
Dr Martens i en ball färg, typ knallrosa eller gula. Åååååh, svettigt snyggt!!!!!

NÄ. Kollar lookbook.nu och lyssnar på Fistful och love om och om och om igen. Älskar Antony and the Johnsons. Älskar. Antony. And. The. Johnsons. ÄLSKAR ANTONY AND THE JOHNSONS. ääääälllssskkkaaarrr Aaaaaannnntttooonnnyyyy aaannnddd ttthhheeee Jjjjjooooohhhnnnssssooonnssss. Fattar ni eller?!
Och Misen, kom hem nu, seriously, jag fixar det inte utan dig! Bästa vän, syster, kalla det vad du vill. Jag älskar dig!

-TAIS-TOI!

Inga kommentarer: