fredag 14 maj 2010

Loads of love

Åh, jag älskar Harry Potter. Rowling, if you ever happen to stumble across this; you're a true genius.
Idag är en fin dag! (trots att det är mulet, hmm) ANYWHO, idag kommer Robert hit, och han ska hjälpa mig studera för fullt! Åh åh åh, det kommer bli en finfin helg! Och jag kommer känna mig så vacker och genomduktig när den är slut, för då har jag pluggat nonstop, som en dåre, ideligen, and so on and so forth!
Kapade luggen igår, lite på impuls. Det blev lickårt, och jag ser ut som en riktigt fashionista (?). I'm such a babe.Och på tal om babes så ska jag och babe se Jennifer's body ikväll, och det ska bli superdupermysigt! Kanske käkar vi lite chokladpudding också, while we're at it? Och jag vill gå en sväng, hann bara gå en liten sväng igår. Uäuäuäuäuä.
ÅH WOW, snart ska vi till London! Jag har bestämt mig för at vara jävligt tight tills dess! (kanske borde skippa den där chokladpuddingen? hmm) Hur som haver måste jag göra mig i ordning nu, för om ungefär en halvtimme är det visning på huset och då ska jag och papi vara OUT OF HERE. Så howdy, everyone!

-I like a healthy breeze 'round my privates, thanks!

Inga kommentarer: