onsdag 19 maj 2010

The Hot

Har promenerat och styrketränat lite. Åt salt kycklingröra med salt pasta till middag. Har lyssnat på en maaassa Harry. Ska träna imorgon, på gymmet för en gångs skull. Jag ska bli fit, jag ska, jag ska! Är så jävla missnöjd, men har bestämt mig för att sluta gnälla. Robert sa till mig att jag borde "göra några situps eller något" varje gång jag tänkte på att jag var missnöjd med mitt utseende. Jag svarade med att jag i så fall inte hade haft tid att göra något vettigt, haha! Nej, skämt åsido. Jag måste skärpa mig. Så jävla ful är jag faktiskt inte, det är bara det att jag inte trivs riktigt. Sen att folk GLOR som ugglor så fort man kommer till skolan i shorts och klackar är ju inte direkt peppande. Vad säger era mammor? Har de inte lärt er vett och etikett? MAN GLOR INTE!!
Jag borde egentligen gå igenom några franska glosor (bland annat), men eftersom jag pluggade franska i fem timmar ('mazing) i skolan idag, tar jag ledigt från mina sysslor idag. Jag ska se True blood om några få minuter, och inget kan hindra mig, HEHEHEHHE
ÅÅÅÅH, jag vill ha långt, mörkt, vackert hår och pluuuutiga läppar som Megan Fox! She's HOT! Om man kunde säga the Hot, hade hon VARIT The Hot! Megan Fox - The Hot.

-We will all laugh at gilded butterflies

Inga kommentarer: