måndag 3 maj 2010

Bad everything day

MIN BABY OCH JAG ÄR KÄRA!! Han sitter på golvet och lirar bas och jag kollar rundor på nätet. Oh, jag hoppas på något vackert på söndag! HAHAHAH *hemlighetsmakeri*
På onsdag firar vi fem år tillsammans (fattar ni, FEM ÅR?!?!? 'mazing), men eftersom vi inte kan ses då ska vi gå ut och äta i Malmö imorgon för att fira den stora feta dagen! Hur mysigt som helst. Nu ska vi se The Imaginarium of Doctor Parnassus innan vi slocknar. Jag älskar Robert, min familj, våra husdjur och mina underbara vänner! Jag har ALLT! Men är sjukt stressad ändå - har galet mycket i skolan just nu. Måste jobba häcken av mig till studenten. Och dessutom måste vi filma om hela min film! HELA MIN FILM, fattar ni?! Det är liksom flera timmar arbete åt skogen pga en fuckad kamera! MAN! Har haft VÄRLDENS SÄMSTA DAG. Fick två nervsammanbrott, fattar ni, TVÅ?!??!?!? Det är hur många som helst. Och jag grät flera gånger, och pratade med Robert minst tjugo gånger. I timmen. Det var helt galet. Jag misstänker att för lite sömn ligger bakom. Ironiskt att jag nu sitter uppe och bloggar mitt i natten. Hmm. Hur som helst ordnar sig allt till slut, jag kommer få urschyssta betyg (ligger på topp 3 i vår klass sa min lärare - AWESOME!!) om jag bara skärper mig. Kommer få urschyssta betyg ändå, men jag vill ju ha liksom top notch urschyssta betyg. U get it.

-Yeah, how 'bout them apples?

Inga kommentarer: