söndag 2 maj 2010

Lazing on a sunday afternoon

Näääämen idag har man ju varit fett produktiv! Handlat + bakat pizza + kollat film. Öhm, det var allt. Kanske inte sådär superproduktiv, då. Men ändå fett igång.
Mmmm. Babe och jag satt på stocken (HEHEHE) innan och åt Ahlgrens bilar och filosoferade. Försökte komma underfund med åt vilket håll det blåste. Kom inte på det riktigt. Vi har det rätt bra, vi. På vår stock.
Nu har jag kollat på skor och lyssnat på Alice-soundtracket (fett vackert!!!) medan Robert vilat. Nu ska jag väcka honom, för vi ska ut på äventyr i världen med vår pizza (degen smakade pajdeg. Fett misslyckat, men gott ändå). Jag älskar Robert, I sure do. På onsdag är det fem år, fattar ni, FEM ÅR?!?!?! Helt magiskt! Men som sagt, äventyr. Och ikväll ska vi klippa och redigera film. Which means att jag måste rensa datorn på skräp. Bäst jag gör det innan jag väcker Robban. Yeah, better. Så toodles dårå!

-
Neytiri calls me skxawng. It means "moron."

Inga kommentarer: