måndag 24 maj 2010

Give me a little fist full of love

ASSÅ HALLU PO ER ALLIHOPA, JAUUU! Kan ni fatta min lycka när min fransklärare droppade tha bömb; jag behöver inte göra det fjärde och sista provet! WOHO! Som om jag skulle hinna det i alla fall - jag håller på och lär mig det tredje nu, och betygen sätts nästa vecka. Kände mig deppig över att jag inte har så pass bra betyg som jag hade velat ha, men så gick jag igenom kurserna som inte har blivit betygsatta än; MVG, MVG, MVG, VG, MVG, G, MVG, G, VG, MVG.. ungefär. I fuckin' rule! Inget att oroa sig över. Dessutom lämnade jag in mitt projektarbete idag, det blev AWESOME! Jag är AWESOME! *high-pitched voice* Så nu ska jag bara fixa de sista uppgifterna i typ fem ämnen till. Hehe, kanske låter mycket, men det var mer än dubbelt så många innan. I fuckin' RUUUUULE!
Idag ska jaaaag
blondera slingor i mitt vackra hår
gå en sväng om det slutar regna och jag hittar lämpliga skor. *stor chans*
se Top model
läsa Harry
plugga franska glosor och öva piano. AWESOME *high pitch*
fundera. Howdy!

-Blod är tjockare än vatten.

Inga kommentarer: