onsdag 5 maj 2010

Grattis baby!

Jag älskar dig med än vad jag tycker om att käka god mat eller kolla på en riktigt bra film! And that's a great deal.
Igår var jag och Robert och firade vår femårs-dag, som egentligen är idag! Vi tittade runt lite i affärer, och Robert var så söt att han köpte en mockaväst ("jag skulle köpa en blomma, men det fanns ingen sån affär") till mig, OCH bjöd mig på middag på Jensen's Bøfhus! Jag bjöd faktiskt på desserten.. HEHEHEH dessutom hittade jag ett långt fint linne som jag kände att jag behövde HEHEHEH typ. Det är kul med presentkort, då kan man köpa massa fina saker utan att spendera en spänn själv. Synd bara att jag har typ 15 kronor kvar på mitt sen min födelsedag. SAAAD
Nu ska jag sova. Jag som lovade mig själv att somna innan klockan tolv.. anywho, night!

-Läget?

Inga kommentarer: