torsdag 6 maj 2010

Straight A student

Älskar lookbook! Min allra bästa vääään, eller nååååt. NOOOT. Men man får schysst inspiration!
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag ligger på knappt G i franska, för jag är på del 1 av 4, och jag har bara en månad på mig innan betygen sätts! FATTA MIN ÅNGEST!!!!!! Jag vill fan inte ha IG, då komemr jag känna mig så jävla misslyckad.. jag har inte haft ETT ENDA IG i hela mitt liv, och tänker fan inte få ett nu bara för att skolan har ett jävligt kasst system. Åt helvete med det här.
Men jag har i alla fall VG i Naturkunskap A! Dessutom måste jag långt ifrån blygsamt erkänna att jag antagligen lyckats knipa åt mig ett MVG i Engelska C Cambridge, mitt favoritämne! Efter störiga VGn i både Engelska A och B har jag kämpat hårt för ett MVG i C-kuren, och jodå! Nog lönade det sig, alltid! Nu ska jag bara fixa franskan och matten, och få schyssta betyg i Samhälle A och Brukspiano, så har allt löst sig. Jag älskar att jag är grym.
Nu ska Robert hjälpa mig att öva på mina franska glosor innan läggdags. Jag älskar Bobba, och han älskar mig, trots att jag är en pain in the ass. HEHEHEHEH g'natt.

-My name is Gladiator.

Inga kommentarer: