fredag 28 maj 2010

We are free now

Jag har kommit på en sån finfin idé! Den ska ge mig en chans att göras utlopp för all kreativitet som flödar genom mina vener! Fantastiskt! Imorgon kommer Mia hem, och ikväll kommer Robert! Jag är en happy happy girl!
Mmm jag köpte supergott te igår! Japanskt körsbär och persika. Namnamnamnam. Tänker på alla som är på Siesta nu, och är inte ett dugg avundsjuk. Särskilt inte när jag tänker på hur mycket jag frös när jag gick från bussen till skolan för någon timme sedan. I mean, de måste ju frysa äckligt mycket eftersom de sovit ute hela natten. Men "alla är vi olika" sa en klok människa en gång, och festivalarna har säkert asball och tycker att festivalen är väl värd lite futtig kyla. Good for 'em. Men jag föredrar min säng. HEHEHEHE
LONDON SOOOOOON!!!!!!! Är så äckligt jävla excited!!!!!!!! Har mina muntliga CAE på måndag, hoppas jag imponerar på de engelska damerna med min engelska. I bet I will (och JA, jag får vara mallig, för jag är grym och det är enbart tack vare mig själv, so shut your pie hole).
BTW jag fick MVG för mitt projektarbete. Sa ju att jag är grym!

-I believe your friends Misters Fred and George Weasley were responsible for trying to send you a toilet seat. No doubt they thought it would amuse you.

Inga kommentarer: