fredag 7 maj 2010

Coulda woulda shoulda

Student? Nu? På en gång? Yes, please!
Jag är så förbannat stressad och det känns som om någon har mina inälvor i ett järngrepp (antagligen Stressdemonen), och hela magen värker. Jag vill ha hem Mia och komma bort från det här jäkla stället! Skolan är bara en av mina största stressfaktorer just nu.
Idag ska jag till Model lab med Lovisa och Jossan! Ange skulle också följa med, men hon har feber och är eländig, så hon får stanna himma. Stackarn! Det ska bli urkul att bli sminkad och fotograferad av proffs, det har jag aldrig blivit innan.. *tihihihihiihi so nervous like OMG yeah* Sen ska jag och Robban sova hos mamma, och imorgon ska vi hjälpa henne och Hanna att flytta! De ska flytta till en petit lägenhet på Gamla Väster i Malmö, urhärligt läge! Jag har inte sett stället, men har höga förväntningar. Det blir säkert ASBRA!
Nu ska vi ta tåget till Malmö, CIAAAOOOOO!

-My mind's racing from chasing pirates

Inga kommentarer: