måndag 17 maj 2010

Nobody's perfect

WIIIEEEE jag kom hem för två timmar sen, vinkade av Robert, lagade en tomatsallad med knäckebröd, äpplejuice och en banan och kollade Förkväll, och nu ska jag ut och powerwalka! Senare ska jag surfa runt och leta kläder och smink, men innan dess ska jag plugga franska. Jag har nationella prov i matematik imorgon, och enligt mina uträkningar (höhö) så kommer det inte att gå så bra. Bättre att lägga krutet på sådant man förstår, som franska i det här fallet.
Saker jag ska göra innan studenten:
1. blonda slingor
2. börja träna vaaaarje dag som en duktig kicka
3. börja äta nyttigt vaaaarje dag som en duktig kicka
4. klippa mig?
5. hitta skor och smink och b-u-s!!!! very very important
6. fixa schyssta betyg. very very very very very *icanttellyouexactlyhowmuchcauseitsinsanely* important!!!!!!
7. och lite sånt.

Just nu är jag seeegaste kolan i stan, och tröstar mig med den ovan nämnda powerwalken med Harry Potter and the Goblet of Fire i lurarna. Howdy!

-Numbing the pain for a while will make it worse when you finally feel it.

Inga kommentarer: