fredag 27 augusti 2010

Cobrastyle

har haft en lång och mysig dag i Ystad. sista terapin ever. känns lite vemodigt. kommer sakna att snacka av mig med någon vars jobb det är att lyssna. usch, det där var ju bara för patetiskt! I better man up!
ikväll äre Teddybearzzz som gäller. TEDDYBEARRRRZZZZ. kommer nog bli rätt fett!
idag har jag
fikat med gulliga vänner och druckit aaaalldeles för starkt kaffe!
träffat syrran+trötta och griniga systerdöttrar
spärrat mitt kort. long story
köpt en concealer (så nu kan jag göra excellenta nude-läppar)
insett hur jävla BALL det ska bli att börja plugga igen! NO MORE SUMMER FOR MEEEE
märkt (med en viss bitterljuv känsla) att det börjar bli kallare. sommaren var nice, men det ska bli skönt med höst och förändringar. om jag får som jag vill, ska jag flytta in i ett trevligt kollektiv, få massor av balla kompisar i drama- och skrivkursen och växa, växa, växa! jag ser fram emot att bli vuxen, men jag tänker fortsätta att hoppa i vattenpölar och göra hoppsansteg när jag springer tills den dag jag dör. även om jag sitter i rullstol då. I fucking promise.

-you got a nasty-ass mouth
-you got a nasty-ass hat

Inga kommentarer:

Yesterday