lördag 14 augusti 2010

Ge mej inget än det bästa

har haft en urmysig helg, och hade en supernice utekväll med CJ på Möllan igår, trots att någon hade lagt en färsk (???) fisk på toaletten inne på baren där vi befann oss. pretty nasty smell, I tell ya. träffade kul folk, snackade om allt möjligt och snubblade i säng runt soluppgången. très bien.
känner mig lycklig idag! feels great! som om jag är en helt ny människa. det kanske jag är också? tänk vad bra i så fall. jag behövde växa, och så gjorde jag det. i alla fall en liten bit, och det är allt jag ber om för tillfället. perfick!
det har varit en skön sommar. jag har kommit över saker, och det känns riktigt fint. ser fram emot det lilla som är kvar, och ser fram emot höst, ansvar, plugg och förstärkt självförtroende och självständighet. fint som snus, hur fint det nu är.
nu ska jag se Liftaren och äta flingor eller nåt. PUSS!

-du har gjort vissa dagar bättre bara genom å va där

Inga kommentarer:

Yesterday