tisdag 17 augusti 2010

WHADDUUUUP?!?!?!

heeelt off. syrran ringde och väckte mig vid halv tie, och jag ba "ööhhh?" och nu sitter jag och dricker kallt kaffe och äter sunkiga godisrester. hömhömhöm. senare idag ska jag och mamma köpa t-röd, eftersom vi ska börja måla 4 realz med oljefärger. det ska bli buskul, och min mamma är faktiskt riktigt bra på att måla. det är jag också, för den delen. imorgon händer en jävla massa saker, jag ska
till Sjöbo och ta prover och
rengöra och hämta hem min cykel samt
en hel del målarfärger, kläder, filmer och annat skräp
sen ska jag tillbaka till Malmö och
göra ett bus och
käka middag med kul people från IM!

hur mysig och bäst dag som helst! jag hoppas bara på att vädret blir liiiite bättre än vad det är idag, för även om det är urmysigt att klampa runt i stövlar och hoppa i vattenpölar (något jag aldrig kommer sluta med), så känns det som att jag i så fall lär tillbringa hela dagen genomblöt, vilket inte garanterar en felfri hälsa under helgens och nästa veckas Malmöfestival. och så kan jag ju inte ha det!
time 2 go. howdy!

-and if you wanna make sense, what you looking at me for? I'm no good at math

Inga kommentarer:

Yesterday