fredag 20 augusti 2010

Du är med i sidan 3 och fram till 42

soooo tireeed.. sover alldeles för lite. i eftermiddag ska jag jobba i några timmar, sen glider jag nog ner på festivalen ett tag. très bien. imorgon ska jag helt spontant på bröllop, vilket ska bli rent oerhört roligt med tanke på att det var cirka nio år sen jag var på bröllop sist + att bröllop alltid är kul. har lite klädnoja, men det kommer jag nog över. förhoppningsvis.
har en ring i näsan. jobbig grej 1: det är svårt att kramas för man faceplantar alltid in i den andres axlar och jobbig grej 2: JAG KAN INTE PETA MIG I NÄSAN, eller ens snyta mig!!! gissa vad som är jobbigast?!?!
nu ska jag chilla lite till. bye!

-your parents are probably wondering where you are.
-nah... I mean, I'm already pregnant, so what other kind of shenanigans could I get into?

Inga kommentarer:

Yesterday