onsdag 25 augusti 2010

Elden

fy fan. var hos tandhygienisten innan. han är en dryg typ, men jag gillar honom. han är som en tjatig bror som bara maler om tandtråd och munskölj. hur söt som helst! idag var han dock inte särskilt poppis, då han städade mina tänder med en tiny högtryckstvätt, och det kändes som om han drog en FUCKING KÖTTKNIV I MITT TANDKÖTT!!!! hajar ni smärtan? olidligt!
senare gick jag en sväng ner till Mias jobb och satt och snackade med henne och hennes polare innan jag gick lite, erhm, ärenden..? jag köpte munskölj (som en duktig patient) och la sedan (som en mindre duktig patient) en genant stor summa pengar på skräpmat, godis och film. känner mig obehagligt mätt nu, men det är gött. har hyrt I sell the dead, I love you Phillip Morris och Precious. har bara hunnit se den första, och den var ju inte "till och med roligare än Shaun of the dead" som det stod på framsidan. fucking liars. tänkte gå vidare till film nr 2 på listan och mysa ihop det alldeles för mig själv. behöver sådana här stunder för mig själv ibland, då jag bara kan strunta blankt i allt och alla andra och rensa skallen lite. som ett pytterehab. hur nice som helst, och det känns oftast lite bättre när jag väljer att möta verkligheten igen.

-ojoj, vilken galenskap när en ung man blir till en soldat

Inga kommentarer:

Yesterday