torsdag 5 augusti 2010

En annan femma

ser fram emot resten av sommaren, och hösten. förhoppningsvis har jag hittat ett nytt hem, och det känns läskigt, men väldigt bra. en liten grej att pricka av på min kilometerlånga lista. sitter just nu och lyssnar på soundtracket till Babylonsjukan och funderar. soundtrack och tankar, as usual. det kommer jag fan aldrig ifrån.
och Nationalteatern sen! okej, lyssnar bara på typ Kolla kolla, men den är ju SÅÅÅ BRAAAAA!! blir så äckligt pepp att jag blir helt yr. åh, nu saknar jag Jenna.
HAR FÖRRESTEN EN TILL SAK ATT PRICKA AV PÅ MIN KILOMETERLÅNGA LISTA, FOLKS! sökte jobb härom dagen, och fick lite strötider som jag ska ta. totally awwwzzzuuumm, så nu har jag både nytt jobb och (snart) nytt hem. fattas bara cigaretter och kaffe. cigaretter skulle jag dock aldrig vara dum nog att börja med, men jag drack faktiskt en latte macchiato igår, så jag är ändå helt okej på den fronten. höhöhööhöhöhöh. fast jag kan inte påstå att man blir vuxen från och med det tillfälle man börjar dricka kaffe. i så fall är nämligen min snart femåriga systerdotter vuxen. och det är hon inte.

-is this real?

Inga kommentarer:

Yesterday