onsdag 25 augusti 2010

Ont om pengar finns det gott om

åh, Helt off är ju fantastiska! hur mysiga som helst.
knallade omkring i Malmö med mina efterlängtade pals igår. var ganska seg, men måste medge att 60-talstältet och Surfin' USA i äkta dansbandsanda är ett schysst recept på ett gladare humör.
nu har jag ätit fyra rostade mackor (med apelsinmarmelad, min tandläkare kommer älska mig) och tittar ut genom fönstret och konstaterar att hösten är på väg. jag deppar inte, för 1. jag behöver förändring och 2. jag älskar hösten. ALLT med hösten är nice. regn, blåst, kyla, löv, vattenpölar (SPECIELLT pölar), fikor, stora koftor, te, ljus, filmkvällar.. till och med plugg. och just i höst ska jag spela teater och skriva, och dessutom göra det på engelska! kan man ha det bättre? om allt går som det ska, ska jag också flytta hemifrån, och det ska bli så jäkla gött. jag vill bli självständig och oberoende av andra människor. har i alla fall jobb och skola fixat. bara mitt nya hem kvar då. kom då, lilla hemmet. kom till mig!

-är det till en lycka eller last när ditt smajl sitter fast?

Inga kommentarer:

Yesterday