söndag 1 augusti 2010

You! Me! Dancing!

cheer up. ett snedsteg och min värld faller samman. (det här känner liiiite déjà vu, det känns som att jag skriver sånna här pepp-inlägg men jämna mellanrum. inte för att jag någonsin peppas av dem, men någon gång ska väl vara den första) jag är
1. (plommon)brunhårig. pissblont är inte riktigt min färg.
2. pank. la 140 spänn på mat igår. skräpmat. totally needed it.
3. singel. och inte sökande. så fuck off!
4. trött. dålig sömn hela sommaren kan inte resultera i annat.
5. dåliga tänder. tur att de ser snygga ut i alla fall.
6. jag säger det igen; JAG HAR SCHYSSTA BENMUSKLER! från otaliga promenader hit och dit. jag är mycket nöjd och ser fram emot att promenera mig fram i livet, då man bevisligen får äckligt välsvarvade ben. (liten överdrift, kanske. men jag är fett sexig ändå)

tja, det är väl det hela. blev inte mycket gladare så jag skriver en riiiiktigt pussytiv lista i stället. jag är
1. brunhårig. det klär mig bättre än blont, jag är tretusen gånger snyggare nu.
2. sexig som fan (mest pga mina "äckligt välsvarvade" ben. OCH mina läckra kurvor)
3. snygg. tackar mina schyssta gener.
4. fina tänder. utåt, at least.
5. smart. jag har något innanför bannbenet liksom, och det är jag mäkta stolt över. men ännu stoltare är jag över att jag är så
6. klok, eftersom det inte är något man lär sig i skolan, utan av livet. och jag tar en livsläxa före en faktisk läxa anyday.
7. singel, som sagt. ovant, men spännande. jag behöver bara mig själv, och jag måste lära mig hur jag fixar livet all by myself. det finns så mycket som jag måste ta itu med, och jag trivs bra med att göra det själv. det finns inget annat sätt. Cajjan, dags att växa upp och hitta sig själv.

-you're beautiful, we're doomed.

Inga kommentarer:

Yesterday