onsdag 4 augusti 2010

Not to worry, not to worry, I may not be smart, but I ain't dumb

har ätit rostbiff med sallad och dressing. nu lyssnar jag på musikalmusik och trivs sådäääärrrrr.... klockan tio börjar Sjätte sinnet, och den ska jag se! "I see dead people".. priceless.
det finns en miljon saker jag vill skriva och få ur mig, men jag skippar det. då läser du ju bara det! och det vill jag inte. vissa tankar vill jag ha för mig själv. fast jag skrev ju precis att jag ville skriva ner det.. sicket hyckleri! äh, jag ska faktiskt skärpa mig. försöka lite mer. bli mer ansvarsfull. diska. lära mig hur man sköter saker. passa mina systerdöttrar oftare. lära mig laga orrrdeeeentliiiig mat (ooorrrrrdeeentliiiig). spara pengar (pensionsspara?!??!). ha tålamod till att låta håret växa. flytta hemifrån. bli lite vuxen! jag bara whinar om allt jag vill, kanske dags att börja ta tag i det? jag är ju för fan 19 och tiden bara rinner iväg. en dag är jag 99 och hela livet har sprungit förbi mig. åtta gånger.

-I'm a thief, I stole the beat

Inga kommentarer:

Yesterday