tisdag 31 augusti 2010

Mamma älskar pappa, pappa älskar mamma, ingen älskar mig

fruktansvärd natt. fruktansvärd. har aldrig drömt så många jobbiga drömmar under en natt. varenda en av dem gjorde mig besviken när jag väl vaknade. fan alltså, det är tufft att vara ung. och inte på det coola sättet. jag tror att man glömmer bort det när man blir vuxen, hur jobbigt det var att komma dit.
mmmm. lyssnar på Babian. så härligt tonåriga. känner mig hemma i deras musik för tillfället. de e najs.
ska snart knalla bort till Mia och hänga lite. känns som att jag skriver att jag ska göra det varje dag, men det blir typ aldrig av. idag SKA jag gå till Mia, punkt fucking slut. PUSS

-jag hatar å va 17 år och hopplöst desperat. jag skjuter mig i huvet om jag inte får en kyss snart

Inga kommentarer:

Yesterday