fredag 6 augusti 2010

Señorita

jag har aldrig varit så här sugen på att flytta hemifrån. har en del grejer på g, och jag vet att det bara kommer bli bra. det kommer bli super! och jag har insett en massa saker den här sommaren.. det finns massor av kul saker som jag vill och ska göra. jag ska som sagt inte försöka. fuck försök. det här SKA gå vägen, annars är det inte lönt. IKEAs flädersaft går förresten inte av för hackor, mmm...
ikväll blir det rostbiff, potatisgratäng och Fear and loathing in Las Vegas. det har varit en superskön vecka so far, även om den har varit omtumlande. sånt behövs ibland för att något ska bli riktigt bra. och det blev det, som tur är. ooooooh, jag har så många planer att det kliar i tårna! det är så spännande! och jag har börjat skejta, 4 REAL! hur grym är jag liksom?! är så stolt över mig själv. jag är så jävla cool.

-jag har tänkt på en sak. jag är jävligt rolig.

Inga kommentarer:

Yesterday