tisdag 24 augusti 2010

Ta inga order

Kapten Röd och Helt off var FETA! jag var inte riktigt på rätt humör och såg det mesta av konserterna själv, men det var en mysig kväll ändå.
nu lyssnar jag på musik och myser lite över att jag har beställt mina skolböcker. kurserna börjar nästa vecka, och jag nojar lite över att de är helt på engelska och att jag inte känner någon och blablabla.. men jag är ju så jävla ball att det inte kommer bli några problem. ska sluta noja, mår bara dåligt av det.
uhh.. ska tillbringa dagen framför tvn med en tidning och nice musik på högsta fucking volym. behöver vara ensam med mina tankar så jag kan snacka lite sense i min trånga skalle. ah well. ikväll blir det lax med ugnsrostade rotfrukter. hade glömt hur fett jäkla gott det är!

-Mary Poppins var nog den första filmen jag såg, på matiné en söndag. det var min favoritfilm tills jag såg en annan.

Inga kommentarer:

Yesterday