lördag 7 augusti 2010

(O)lika barn leka bäst

nu har jag
skejtat, men ramlade nästan och dog, så jag gav upp (men bara för stunden)
blivit bjuden på inflyttningsfest hos Misen och Lotta 2nite
svept en latte macchiato
kört vilse i Bara, som 4 the record är en heeelt off (men söt och trivsam) liten byhåla
handlat på Lidl, som jag har haft helt fel uppfattning om. de är ju helsköna! maten är asfräsch och det finns värsta coola, cheapa märkena på typ yoghurt och kalkon. dessutom kan man köpa sex Kinder maxi för en enkel peng, bara 14,90! asfett!
utbytt kärleksförklaringar med min älskade vän Max. totally fucking love 'im.

aaahhh, lyssnar på Timbuk och trivs som fan. fan alltså, livet går upp och ner, och idag är det perfa och jag är bästis med mamma. antagligen tvärtom imorgon, men idag är jag lycklig, sexig och rolig. kommer bli en asfet kväll. love y'all.

-jag är inte den som är den, jag är den andra

Inga kommentarer:

Yesterday