lördag 28 augusti 2010

Säg inte nää säj jää

är galet trött, men Teddybears var SÅ JÄVLA FETA! skrek, sjöng, hoppade och dansade halvt ihjäl mig med en massa sköna people. riktigt grym kväll.
jag måste sluta noja. över allt. hela tiden. jag måste koppla av och börja ta saker som de kommer, se vad som händer. alltid händer det något bra. och det är ju ingen som har dött. det brukar funka som pepp. om ingen faktiskt har dött, då är det ju jävligt.
jag röker för mycket. det är dumt och helt onödigt. saken är den, att när jag tog gårdagens första bloss, kände jag ett sånt övernaturligt lugn och tänkte "fan, jag behövde den här". då blev jag lite rädd, att tröst eller lugn ska komma till mig genom en cancerframkallande liten pinne. så fattigt! jag ska lägga av med de där fasonerna och satsa på nyttigheter, som ugnsrostade rotfrukter! FAN vad gott det är!

idag ska jag fika med Jenna och Sabrine. har egentligen inte råd, och var dessutom lite ytlig igår och köpte en concealer för att kunna göra nästintill felfria nude-läppar, så där rök 49,50:- and that fucking sucks. men fan, ska köpa en sockerbulle anyways. försvarar mig med att jag trodde att jag skulle få mer i lön, men icke! så nu köper jag en sockerbulle för mina slantar och du kan ju försöka stoppa mig. KYSS.

-tomma magar är det fullt av

Inga kommentarer:

Yesterday