onsdag 1 september 2010

Magic works

nä. det blir ingen etta i Rosengård. snubben som bodde där ångrade sig, så nu sitter jag slaviskt framför datorn och hoppar mellan Blocket och mailen. hatar det här.
ska träffa Oliv idag. fina, fina Oliven. peppmaster no 1! och igår träffade jag Ebba, och jag vet inte om jag skrattar så mycket med någon annan! och Max skickade söta sms på kvällskvisten. finfina vänner. det är jag glad över att jag har.
ibland är jag rätt bra på att peppa mig själv till att göra saker. eller att inte göra saker. och tur att jag har Oliven som hjälper mig när jag freakar ur. är så jävla arg på allt och på alla, så det är skönt att ha en liten småschizofren Oliv att snacka av sig med. men som sagt, jag kan peppa ibland. jag känner mig inte gladare, men a great deal starkare. och det är det jag behöver nu, styrka att orka och om jag inte ger upp så vet jag att jag fixar det. lägenhet, skola, jobb, framtid. gnällgnällgnäll och Babylon. äh! fuck u, jag fixar det!

-när man ser varandra i ögonen och måste slita bort blicken. det är kemi. det är magi!

Inga kommentarer:

Yesterday