onsdag 16 mars 2011

bonus på kortet

(det är en låt, jag har fan minus på kortet. waka waka, it's a hard knock life)

bor numera i Limhamn. älskar lägenheten, även om den är trång och har dåliga förvaringsutrymmen. det går att lösa med lite fantasi och den varan nästintill missbrukar jag varje dag, så det ska nog bli bra. helt underbart, nyslipat trägolv, 60-talsvibbar och ORANGE VÄGGAR!! fett flippat. när dreadhead har worked his magic på stället kommer det vara nästan fucking perfect. just nu lagar jag pasta med tomat- och kikärtsröra, och sen ska jag käka och se en film. interesting, huh? I knoooow.

jag börjar bli lite orolig, för det känns lite som om historien upprepar sig.. men jag tror att det kommer sluta bra den här gången. bättre, i alla fall. yep. that's all I know so far.

-tänkande människa, håll ut, det kommer en morgondag

Inga kommentarer:

Yesterday