onsdag 23 mars 2011

I like darkness, and not metaphorically speaking

har haft typ mysigaste dygnet med dreadhead, toning, klasskompisar i solen och mysmysmys.. asgött väder drog oss till parken efter skolan, sen drog jag och dreadhead hem till honom och jag busade genom att skippa dansen IGEN.. men fan, jag pallar inte. har megamycket grejer i huvudet, och så klämma in danslektioner där i mitten? hell no, fuck it! myste med dreadhead i stället, det gick jättebra det med. sen stack jag till morsan, klämde i mig taco och blev hemskickad. wtf?! haha

imorgon ska havsnymfen(jag dåe) på föreläsning, filosofifika på SI-möte och PLUGGA STENHÅRT, förhoppningsvis med dreadhead, för då går det nog bättre. äh, det löser sig. nu ska jag färga färdigt mina ögonbryn, smörja in fejset, svepa något glas julmust och kolla Dexter innan jag slocknar. lotta luv, ciao!

-old folks thinks I'm a terrorist and kids think I'm Santa Claus. and who knows, I'm probably partially a bit of both

Inga kommentarer:

Yesterday