lördag 19 mars 2011

mr Tambourine man, could you shut the fuck up? I'm halfway to dreamland

jag dejtar en snubbe och jag vet inte hur det känns. i så fall borde det ju vara en dålig idé, men jag känner mig lagom nöjd. det kommer inte sluta i bröllopsklockor, men kanske i fågelsång? äh, det är nog bara jag som förstår mina fucked up metaforer. jag vet inte hur allt kommer sluta, jag vet inte vem jag är, jag vet ingenting.. men vem fan har bråttom när man har ett helt liv på sig att besvara sådana frågor? allt löser sig. faktiskt.

hade en mysig morgon med David i Lund och sedan mysigaste eftermiddagen med Hanna, Kitte och Bobba hemma hos mig! mysmysmys.

nu ska jag kolla film med Bobba. Henry Bowers gör FET musik. well, det var väl mest det. ska sova fett gott i natt, och imorgon ska jag blondera mig och börja läsa i min fucking läxbok. SKA SÄTTA TENTAN PÅ FREDAG. luvz

-I gave 'em all hell, was it wicked of me?

Inga kommentarer:

Yesterday