fredag 11 mars 2011

copycat

sov tre timmar, försov mig och hann precis till tentan. svarade på 2 av 6 frågor, antagligen felaktigt, men med lite tur får jag iaf 2 poäng.. av 24. fan vad jag suger. nästa gång jag ska plugga ska jag faktiskt PLUGGA. bad gurl, you!

hängde kvar med kurskamrater i Kungshuset efter tentan, sen fikade jag med dreadhead. gled hem till morsan och käkar nu godis och väntar på att få kolla på bra film. är ganska yr i planeten och behöver sova i natt, så jag kan reda ut alla mina tankar. eller, en del iaf. jag är fett lättad över att ha skrivit iaf en tenta, så nu känns det lite lättare att jag ska tillbringa helgen med att packa ner alla mina prylar i lådor inför min flytt på onsdag. det ska till och med bli roligt.

livet kanske inte är så hårt ändå. eller så har jag bara fått erfarenhet efter att ha sett both sides of the story. dunno, men det känns så jävla mycket bättre nu!

-I guess I'm kinda over you, but not quite

Inga kommentarer:

Yesterday