söndag 20 mars 2011

chica chica boom boom

-alltså David.. jag vet inte om det här kommer funka.. mina män MÅSTE äta kött.
-tur att det är du som är mannen i vår relation då.

jag har alltid sagt att jag är en man innerst inne. fast numera är jag nog a little bit of both. +en amerikan på någon vänster. göttet.

fick kålgryta och nallade kolor hos farfar, är stört mätt. fick två läslampor, två flaskor julmust, en mango, en kexchoklad och en tub Colgate med mig hem. känner mig pretty fucking nöjd. och trött. och lite ledsen, men jag försöker ignorera det då det inte finns någonting jag kan göra åt det. tittar på Wild child med Emma Roberts. rätt kul, faktiskt, hahaha! ofta är det jävligt gött med girly filmer, jag känner att jag kan relatera till det. faaast jag kan i och för sig relatera till zombie-slash också(den sexigaste filmkyssen synes enligt mig i 28 veckor senare, hur sick är det?!)..
resten av veckan ska jag dedikera till tentaplugg och mys, typ. in the words of Marco; det går bra nu.

-jag är utmattad. jag måste äta en satsuma

Inga kommentarer:

Yesterday