torsdag 10 mars 2011

ja, med dig kan jag sova bättre, jag ställer upp och ligger på den våta fläcken

tittar på dig när du sover på natten. åh, visst är det, visst är det, visst är det vackert?

idag har jag varit på KBT(vilket faktiskt gick väldigt bra den här veckan), ätit 4 ägg och suttit vid datorn. jag är så aktiv att jag nästan blir åksjuk av tempot. jag bojkottade plugg för att i stället panikplugga med kurskamrat dreadhead imorgon. har hookat Movits!-biljett, ska se dem med kurskamrater nästa helg och livet flyter på med höga vågor och kallsupar emellanåt. lagom häääärligt.

åh, har återupptäckt Kapten Röd, Svenska Akademien och Syster Sol för andra gången(?) i år. när ska jag till fullo begripa att det är precis sån musik som gör mig aslycklig?! ge mig kärlek och sommar!

-en rik man är bara en fattig man med mycket pengar och pengar är bara stelnat våld.

Inga kommentarer:

Yesterday