torsdag 3 mars 2011

och mannen, det är lätt att tappa ton när de lyckliga tycks leva i en annan dimension

dricker apelsinjuice och funderar över min märkliga dag. jag steg upp vid halv 12 för att hinna till en pluggdejt med mina kurskamrater i city kl 13. kom dit, det var tomt så när som på en ensam liten kurskamrat som ville gå hem, så det fick han. jag gick till Misen och Johanna på deras jobb, käkade lunch, råkade omedvetet outa världens hemlighet och det blev KAOS. följde Mis hem, handlade crap till lägenheten, fick nice fotvård av morsan, köpte tre nagellack(I KNOW, jag är pank och borde köpa typ.. bacon istället. men skit samma) och en kudde till alla gullepluttar som vill sova över här och som hittills har tvingats tilbringa sleep-overs med halva kroppen på min megamyskudde, och smet hem. har precis tryckt i mig två stekta ägg och lite tomater. that's my dinner. ska måla naglarna och kolla på Indiana Jones om ca 25 min. är sjukt trött, sjukt stressad, men nervositeten har lagt sig lite.. det som stör mig mest just nu är att jag känner att mitt krossade hjärta inte har läkt så mycket som jag trodde. hur långt tid ska det behöva ta? jag vill känna något igen.

jag har svårt att skilja på om jag mår genuint dåligt, har en kass, stressig period eller om jag bara har mens.. jag har mycket på gång, det kan ju vara det som gnager. fast jag vet att jag har en massa känslor som spökar, minnen och smärtor och sår som skaver. jag såg alltid ner på tjejer som jag, tjejer som tyckte synd om sig själv, skar sig, gnällde, söp bort problemen, knarkade, hade sex med olika män.. hade noll självrespekt. fine, det enda jag gör är att gnälla emellanåt, supa och ha sex, men för mig är det som att dra en lina och skära upp båda armarna. fan.. det löser sig alltid, men det är trist att behöva må dåligt jag tror dock att Gud har en plan för mig, att det finns en mening med det här. what doesn't kill you makes you stronger, liksom. nu börjar jag bli så cheesy att jag knappt vill publicera, så jag ska sluta skriva och kolla slutet på Indiana Jones i stället. SÅ länge har jag skrivit. se där. g'natt.

-where'd all the good people go? I've been changing channels, I don't see them on the TV shows

Inga kommentarer:

Yesterday