måndag 7 mars 2011

why must I always be a loser? why can't I ever be a winner?

usch. nu börjar allvaret. har pluggat i ca 4 timmar med Kerstin och Marco, och måste medge att det mest aktiva jag gjorde under de timmarna var att äta tre cheeseburgare. tenta kl 14 imorgon. illa! men om jag går upp tidigt imorgon och pluggar, så ska det nog gå. i alla fall lite. det löser sig! det är ju nu det är dags för mig att ta tag i allt, då måste jag offra en sovmorgon då och då. och kanske sluta tänka att allt löser sig.. men fan, det gör ju det! men jag ska ändå börja ta mer ansvar, jag tror nämligen att Gud är trött på att lösa alla mina problem åt mig.

nu ska jag läsa Harry och sova. lång dag imorgon, och jag behöver verkligen sova efter den här idiotiska helgen. men det kommer bli bättre from now on. det känns bra bakom ögonen.

-I picture you in the sun, wondering what went wrong

Inga kommentarer:

Yesterday