tisdag 8 mars 2011

conversations

-jag vill ha dig.
-men varför? jag är ju helt fucked up i hjärnan!
-inte hela tiden.. du är snäll ibland.
-ja, men det.. "ibland"?
-ja?
-men det kan fan inte räcka..
-det räcker för mig.
-varför har du så låga krav? typ.. hatar du dig själv?
-jag tycker om dig. måste du vara så här?
-jag ÄR sån här, det är ju det jag menar!
-okej, okej.. jag vet inte, jag tycker att det är värt det. varför vill du inte vara med mig?
-för att.. för att allt är fel nu. allt är fan kaos. jag vet inte om jag pallar en snäll kille nu.. och ja, jag vet hur jävla dumt det låter, men jag är sjukt självdestruktiv och.. FAN, jag vet inte!
-jag förstår om du inte vill..
-jag vet inte vad jag vill.
-jag vet att du inte vet vad du vill. det är ju det som är så jävla jobbigt. du vet aldrig vad du vill.
-hur fan kan du säga så?! vi känner ju knappt varandra! du är så jävla korkad!
-men lägg av..
-du kan lägga av. är så jävla trött på den här skiten.
-kom igen, var inte så här. jag vill ha dig, kan vi inte bara prova? du vet ju ändå inte vad du vill, det kanske blir skitbra? haha!
-åh, sluta.. du bara driver med mig hela tiden.
-nej, det gör jag inte. men förlåt. du är fin. snälla, kan vi inte dejta?
-nej.
-snälla?
-nej!
-snälla, snälla, snälla, snälla?
-haha, nej!
-okej.
-vill du inte längre?
-jo.
-varför sa du "okej" då?
-för du vill inte!
-jo.. eller jag vet inte. FAN!
-kyss mig.
-nej.
-snälla?
-börja inte det där nu igen..
-snälla?
-jag går. jag svär, jag går härifrån.
-okej, förlåt. men jag vill ha ett svar nu.
-men.. nej. jag vet inte.
-du är helt hopplös. jag tar det som ett nej och går.
-NEJ! eller.. åh, men jag kan inte bestämma mig.. jag vet inte om jag tycker om dig. jag vet ingenting. kan vi inte bara se vad som händer? allt är fel, jag känner mig så jävla.. som en jävla idiot, alltså.
-du är ingen idiot.
-save it. jag är så jävla trött på folk som ba "men du är ju uuuuunderbaaaar", för just nu är jag en jävla slyna. jag skäms och mår dåligt och jag är sårad och.. fan, jag är så jävla sårad. det gör jätteont. jag vet inte om jag kan ge dig något.. ärligt talat känner jag mig lite äcklad av tanken på en mans händer på min kropp just nu.
-vem sa något om sex..?
-men snälla! påstår du att inte vill ligga med mig?
-okej, det vill jag, men jag väntar så länge du vill.
-men det är precis det! jag vet inte om jag kan umgås med dig när jag vet att du går och väntar på att få ligga med mig.
-men det är ju inte så! jag tycker OM dig, för att du är du! för att du är en asskön tjej med humor och.. du.. är bara så jävla.. fan, jag tycker bara så jävla mycket om dig!
-jag.. jag vet inte vad jag ska säga. det var som en explosion i mitt huvud.
-gör det ont?
-nej.. men jag är ännu mer förvirrad.
-men shit, tjejen!
-jag vet.. jag sabbar allt. förlåt.
-du sabbar inte. eller, du sabbar för dig själv när du krånglar till allt. kan vi inte bara dejta och se om det funkar, liksom? jag lovar att inte lägga mina snuskiga manshänder på din kropp. din vackra kropp..
-men för fan..
-jag vet, cheesy. förlåt.
-hahaha åååh.. det här är jobbigt. men.. lovar du att inte försöka något?
-JA. jag vill ha dig för ditt huvud, även om du är sjukt attraktiv.
-hugg inte av det när jag sover, bara.
-ditt huvud?
-ja.
-får jag se dig sova?
-om du kryper in genom mitt fönster på natten, kanske.
-fan vad du är svårflirtad.
-nja.. jag bara låtsas. du är.. jag vet inte. annorlunda, men jag vet inte om det är bra eller dåligt. antagligen dåligt, det brukar vara så.
-det bästa med dig är att du kastar komplimanger efter mig.
-hahaha.. förlåt.
-det är okej. jag hoppas att jag är annorlunda på ett bra sätt. jag tror att jag är det.
-ja.. vi får väl se.
-du är i alla fall fin.
-ja, jag har fattat att du tycker det. jag måste gå nu, för min föreläsning börjar om typ tjugo minuter och jag måste hinna gå dit också.
-ska jag följa dig?
-nej, det behövs inte.
-vill du att jag ska följa dig?
-nej.
-dejtar vi?
-ja. sluta fånle.
-vad? jag är glad. du gör mig glad som fan.
-åh, håll käft.
-får jag en kyss?
-nej!
-snälla?
-fan vad du tjatar om allt hela tiden.. men okej, en. på kinden.
-fan vad snålt.
-jag kan gå annars..?
-nej, kom!
-på kinden!
-jaja..
-MEN! du kan ju inte vrida på huvudet! så jävla dåligt när jag väl..
-SÅ ska en kyss vara.
-du.. fan, det har gått FEM MINUTER. jag måste gå nu. jag ringer dig.
-tycker du om mig?
-du har mjuka läppar.
-är det ett ja?
-jag ringer dig, okej?
-du är fan asskön.
-HEJ DÅ!
-tja!

Inga kommentarer:

Yesterday