onsdag 2 mars 2011

grey skies

hej Elin.
jag ska operera mig, det är vad som händer. och man är alltid ensam, oavsett hur många man har runt sig. när man omfamnar det som ett faktum, blir man en mycket starkare människa. jag ska förklara mina tankar lite djupare någon gång. love you.

jag vaknade klockan 14.03 idag. 14.03!??!?!?!? fast det är gött med sovmorgon, och jag har inga tider att passa. och jag har, mycket vettigt, bestämt mig för att stanna hemma i helgen, så jag kan hämta mig lite, ta hand om mig, plugga och mysa med kompisar. mysmysmys!

jag har nu eliminerat alla psykbrudar ur mitt liv, tror jag. det känns jävligt bra, och jag känner hur en massa negativ energi rinner av mig. obehagliga, respektlösa idioter till människor kan jag vara utan, thank you very much.

idag ska jag plugga, och sen funderar jag på att ta en liten tripp bort till farfars place. men jag får se, är trött och behöver verkligen komma igång med plugget. har hela flabben full av räkmacka och känner mig nöjd och stolt över mig själv. har en massa ångest inför tentorna nästa vecka, operation om 1,5 månad och flytt/flyttstädning, men som en vis man en gång sa; de lösor saj.

-jag svär, om jag bara kan klara idag ska jag ta mig i kragen å vara så glad

2 kommentarer:

sarah sa...

"jag har nu eliminerat alla psykbrudar ur mitt liv" HAHAHAHA, du är så jävla skön. love u.

elin sa...

hej vackra människa. Fy fan vad jag gillar dig. Jag vill att vi ses snart. Ett jävla tjat om att vi ska ses fast vi aldrig gör det. Vi gör det snart. Jag är orolig för dig, fast jag antar att du hatar att man är orolig för dig. Men det skiter jag i. Ring mig, när som helst du behöver. Verkligen NÄR.SOM.HELST! Love you

Yesterday