lördag 12 mars 2011

take it easy

jag är så äckligt jävla nervös inför min nästa omtenta. om jag inte sätter den, får jag inte något CSN i framtiden och kan till och med bli ersättningsskyldig. jag dör av nervositet, och är rädd för att jag kanske inte sätter den enbart därför. men jag SKA plugga den här gången. jag MÅSTE. annars kan jag inte plugga i höst, och jag vill så gärna plugga i höst. jag har inte tid att jobba samtidigt, så jag MÅSTE SÄTTA TENTAN så jag får CSN i höst! aaahhh panik :((((( jag sätter den om jag pluggar ordentligt with a little help from my friends. Kerstin ska också skriva omtenta, så vi löser det tillsammans. det kommer gå om jag vill, och jag vill verkligen!

idag har jag legat i morsans soffa och slappat hela dagen, käkat chokladpudding och kollat The kids are all right. imorgon ska jag packa och kanske dra en sväng till dreadhead om jag orkar.. stress. allt löser sig, men jag oroar mig ändå. man ska inte vara så positiv, det kan ju faktiskt gå åt helvete också! typiskt Oliv-citat(sorry gurl, om du hade sagt det hade du nog skrattat lite hopplöst efteråt, så då är det OK. hihi). men det kommer att gå bra. jag klarar allt, det har jag gjort hittills. man brukar säga "jag fixar inte detta", men man gör ju alltid det. att inte kunna fixa något borde vara att man dör på fläcken, vilket jag inte har gjort än. så jag borde ju vara kapabel till att fixa allt. allt löser sig, för att jag löser det. så äre. så under de två kommande veckorna ska jag packa, flytta, läsa i min kursbok och plugga inför tentan, gå på alla föreläsningar+fixa litteratur till nya kursen som redan har börjat. jag fixar det. yo

-hur fan ser du ut, mamma?? du har glasögon i hela ansiktet!

Inga kommentarer:

Yesterday