söndag 20 mars 2011

vi ska göra folk av dig, måndag till fredag

idag ska jag vara girly-girly och bleka håret, tihi. kanske måla naglarna också, tihi. imorgon ska jag kanske köpa hårtoning och blåa ner håret, tihi. tihi tihi tihi, jag är en brud, så fett jävla hardcore.

jag har fått otäckt dålig hy. den känns som när man har bakat och råkar peta sig i ansiktet med mjöliga fingrar. ganska obehagligt med tanke på att jag alltid har haft så gott som felfri hy. men men, en tur inom mammas salong och en eller två ansiktsmasker senare känner jag mig nog som en prinsessa igen. schweet!

idag kommer pappa på besök, förhoppningsvis med fika. hehehe.. nu har jag iaf en TV(HURRA) och till och med 6an :') life is good. nu ska jag äta frukost. toodles!

-Oh, you're about to learn who you're gonna call... Ghostbusters.

Inga kommentarer:

Yesterday