lördag 5 mars 2011

min musik har alltid varit mitt stöd, när jag ser tillbaks, om jag misslyckas då blir det nog mitt vackraste nederlag

DIN MAMMA KAN VA

alltså efter den här natten kan man konstatera följande; den här bruden är inte bra på att ta det lugnt. drack vin, dansade, träffade barndomsvänner, hånglade och blev uppraggad av kort, egyptisk galenpanna på vägen hem. knäppt. somnade tjugo i sex och väcktes av Max kl 10. käkade frukost och lunchade på MAX. med Max, ascheesy. skitmysigt. nyktrade inte till ordentligt förrän vid typ 15. tvättar och meckar, och ikväll drar jag till Ystad, hänger hos Oliv med Sabbe m.fl och kollar Melodifestivalen. sen sticker vi antagligen till Öja. känner mig som 15 år. har alltid dissat stället, men aldrig faktiskt varit där. det blir spännande.

uuuhh har varit bakis hela dagen.. ont i skallen och helt seg och sjukt tankspridd. mår bättre nu, är rätt pepp. målar naglarna Miami-rosa och känner mig fin. ska duscha, smita inom mamma och dra till Ystad. ska träffa bl.a AFFE och är skitglad för det! LUVLUV

-min musik är min musa, men hon blir illa behandlad

Inga kommentarer:

Yesterday