torsdag 16 september 2010

Anxiety

annorlunda. yeah.
har bestämt mig för att sluta röka. det var inte kul. eller gott. dåliga tre dagar i mitt liv. nu sitter jag bara med mitt latte macchiato-pulverkaffe (FATTIGT!!!!! men gott) och funderar lite. saknar min cykel, men solen skiner liksom, och det är ändå rätt nice att leva. "för visst är livet nåt så jävla vackert?"
ringde min lärare (kursledare kanske det heter när man går på högskola? ah well) och sa att jag sovit på annan ort och att kollektivtrafiken fuckade med min hjärna och att jag inte kunde komma in förrän vid lunch. ehHEhehHEhehHEh i totally lied. ville bara slappa lite innan plugget (dit jag måste GÅ för att jag inte har tillgång till min cykel) jag veeeet, dum grej. men det händer fan inte ofta. och kaffe är sehr gut! AND SO IS TIMBUKTU
gillar min nya frisyr, för den gör mig 20-talssnygg på ett kaxigt sätt and that I like. har inga pengar (så jag kan bl.a inte kvittera ut min lagade cykel, vilket suger fett jävla hårt men det får va såååå. STILL SUCKS THOUGH) ska ALDRIG MER köpa lunch ute. typ. dumt som in i fucking helvete, för pengarna bara brinner bort och det svider som fan (och man har inte råd att betala för cykellagningen.. OMG I MISS MY BIKE!!!!!)
rätt bra vecka hittills. ska fika med BD idag, behöver en vuxen med huvudet på skaft och barnasinnet kvar. då är BD en riktigt bra snubbe. och plötsligt har jag två lägenheter att välja mellan. beslutsångest är, var och förblir (förhoppningsvis inte) min bästa vän. ska suga på den karamellen och kolla en Timbuktu-DVD som CJ lånat mig. och käka. igen. jag äter hela tiden, that's my diet! tydligen iaf, eftersom jag bara går ner och ner och ner och ner och blir SNYGGARE OCH SNYGGARE ALL THE FREAKIN' TIME! fan vad bra jag är (och oavsett vad jag skrivit i tidigare depp-inlägg menar jag det faktiskt. vill inte skryta eller så, men jag är bäst)

-tänk om alliansen lyssna på hip hop

Inga kommentarer:

Yesterday