fredag 17 september 2010

Get down on it

usch. är på riktigt kass humör idag. förkyld och eländig. det är riktigt kallt ute, och självklart jobbade vi i skolans kallaste rum idag. men det var rätt kul ändå. vi skulle ljussätta ett rum så att det såg ut som ett kärleksnäste. rätt intressant uppgift, och med en fejkpalm, en stulen pall och lite fantasi gick det riktigt bra också. superporrigt och fint.
jag är så trött idag att jag nickade till under en redovisning. marginalerna var på några sekunder, och ändå lyckades jag! riktigt begåvat. eller riktigt trött. ska dricka lite latte macchiato-pulverkaffe och checka Maffiabröder i min tomma eko-ensamhet (=den enda som svarar när jag desperat ropar efter någon är min egen röst när den studsar mot väggen. det är ensamt, det är riktigt jävla ensamt. tur att man är snygg och smart)

-hur i blåsväder..?

Inga kommentarer:

Yesterday