söndag 5 september 2010

Travelling on

trött. ska tvätta håret+läsa+sova. fiiiin idé. imorgon är det skola, hurra! praktisk filmkurs 9-16, couldn't be happier! efteråt drar jag till Max och hänger, och det ska bli så jäkla gött för jag saknar honom hela tiden! har fått in pengar på kontot och njuter av tanken på att jag betalat tillbaka feta lån och kan fylla på min mobil och köpa en varm tröja.. materialist? javisst! nej, fy.. men det är skönt att kunna ringa människor och det är skönt att vara varm. så jag vill egentligen bara vara varm och kärleksfull! då måste man ta till åtgärder, people!
nu ska jag sova, dör snart av trötthet. det har varit en nice helg i alla fall. nice, hård, mysig. har umgåtts mycket med mig själv och tagit egna, drastiska beslut, det känns lite stort. inte för stort, men definitivt stort och stort är bra. är stolt över mig själv. se, jag kan! jag är inte så dum ändå. puss på mig!

-just because everything's changing, doesn't mean it's never been this way before

Inga kommentarer:

Yesterday